روح الله منصوری

نقد و ویرایش تخصصی بازیهای کامپیوتری همگی در جی تی ای پاتق . کاری از روح الله منصوری جی تی ای باز معروف!!!!!

  • عکسهای تصادفی

  • مشترک شدن

یه خبر فوق العاده برای عاشقان جی تی ای و پی سی بازها و یه مشت محکم تو دهن کسایی که کنسول دارن.و خبر مهم اینکه gta iv اکتبر 2008 برای کامپیوتر منتشر میشه ودیگه فقط برای دو کنسول xbox 360 و ps3 انحصاری نیست واین خبر رو من رو چند تا سایت معتبر خارجی دیدم و خود راکستار گیم هم تایید کرده و برای اینکه به همه شما ثابت کنم که حقیقت داره متنی رو که تو سایت gamershell خوندم واساتون میزارم.

Posted by roolygta در فوریه 27, 2008

Following the earlier announcement from Rockstar Games about the release date for the Xbox 360 and PS3versions of Grand Theft Auto IV, French website Jeux Expo is reporting that the PC version of the game will be launched in Europe in October 2008.

13 پاسخ to “یه خبر فوق العاده برای عاشقان جی تی ای و پی سی بازها و یه مشت محکم تو دهن کسایی که کنسول دارن.و خبر مهم اینکه gta iv اکتبر 2008 برای کامپیوتر منتشر میشه ودیگه فقط برای دو کنسول xbox 360 و ps3 انحصاری نیست واین خبر رو من رو چند تا سایت معتبر خارجی دیدم و خود راکستار گیم هم تایید کرده و برای اینکه به همه شما ثابت کنم که حقیقت داره متنی رو که تو سایت gamershell خوندم واساتون میزارم.”

  1. سایت عالی دارین

  2. سلام…
    خسته نباشید…
    وبلاگ شما برای کسانی که عاشق بازی و یا بهتر بگم عاشق جی تی آی هستن، یه وبلاگ تقریبا کامل و جامع هست…
    در مورد لینک هم باید بپرسم که لوگو دارید یا این که فقط لینک تون رو بذارم…
    البته فکر میکنم لینکتون همونی باشه که بالاش نوشتید روح الله منصوری.
    درسته؟ اگر اونه یکم کوچکترش کنید تا در قسمت لوگوهای دوستانم قرارش بدم… مثلا 150*100
    برای گذاشتن لوگوی من هم از لوگوی زیر استفاده کنید:

    در مورد نیاز شما به من هم فقط می تونم این رو بگم که من حقیر، کوچک تر از آنم که بخواهم نیاز کسی باشم…
    شما لطف دارید… بازم ممنونم…
    موفق باشید …

  3. سلام…
    از این که به من داداش میگی خوشحالم که کسی اینقدر من رو به خودش نزدیک میدونه…
    به خاطر اطلاعاتی هم که دادید بینهایت سپاسگذارم…
    لوگوتون رو هم در صفحه ی تبلیغات وبلاگ گذاشتم…
    البته اگه می خوای تو صفحه ی اصلی بذارم، یکم کوچیکترش کن و تا اونجا که سعی داری متحرک نباشه…
    لوگوی من رو هم با لوگوی زیر عوض کن… چون دورش رو بد نشون میده…

    بازم ممنونم که اینقدر زحمت می کشی…
    موفق باشی …

  4. راستی در مورد اون بیماری که گفتی خیلی موتاسف شدم…
    حالا برطرف شده یا نه…؟!
    اگه نشده انشاا… هر چه زودتر خوب بشی…
    موفق باشی …

  5. سلام…
    جدا بخاطر بیماری ای که داری ناراحتم…
    ولی میتونم یه کاری بکنم…!
    می خوای یه برنامه بنویسم که دیگه گلبولهای سفیدت کلیه هاتو اشتباه نگیرن…:دی!
    شوخی کردم…!
    در مورد لوگو هم مشکلی نیست فقط با عرض پوزش تو صفحه ی اصلی نمیتونم بذارم… چون همونطور که خودت گفتی سرعت لود شدن صفحه کم میشه…
    البته اگه می خوای من می تونم واست یه لوگو درست کنم…
    چه متحرک، چه ثابت… البته من ثابت رو پیشنهاد میکنم… چون تاثیر بیشتری داره و کیفیت بالاتری… انتخاب با خودته…
    اگه خواستی بگو…
    انشاا… که تو آزمون علمی کاربردی هم قبول میشی و شب خوشی رو برات به همراه جی تی ای آرزو میکنم…
    موفق باشی …

  6. gole jon dotay be sherkate rocestar pm bezan zodtar bezanan sexam dare ya na age nadashte bashe be dard nemikhore be rocstar bego sex tosh bashe

  7. سلام

    می بینم که همچنان بد جوری تو کف جی تی ای ! هستی ؟!!! پس کی میاد ؟ یه تاریخ شمسی بگو تا ما بی سواد ها هم سر دربیاریم !!!!!!

    مجید مهرتاش

  8. خواهش می کنم ، شما بزرگ بنده هستید .

    گجمو مدیر وردپرس فارسی بوده ؟ !!!!! ایشون وقتی جزء 100 تای اول قرار گرفت ، داشت خودشو می کشت !!!!! اون موقع وب من 1 بود !!!!

    اوایل می گفت ، مهندس صنعت نفت هست ، ولی از روی آی پیش آدرسه خونشو توی همدان زدم !!!!!!

    از اون موقع که ضایع شد ، روابطش رو با من قطع کرد !!!!

    دیگه همینو می تونم بگو و بس و (یه پست پیشه من طلب داری یادم نرفته!!)

    مجید مهرتاش

  9. سلام
    پسgti7هنوز نیامده

    اگه اومده از کجا میشه خرید

    دمت گرم

  10. مانی said

    I lOVE GTA AND ROCKSTAR GAMES!!!

  11. ali said

    بابا دمت گرم. خبرت عالی بود. خوشحالم کردی

  12. سلام.خوبی مطلب جالبی بود ما که تو پلی تو 3بار جی تی ای رو تموم کردم هنوز خسته نشدم خلاصه ما داریم می زنیم تو نخ ایکس باکس اگر مطلب جدیدی گزاشتی خبرم کن.راستی فکر می کنی پلی 3 بهتره یا ایکس باکس؟

  13. امير said

    سلام.
    امروز گفتم ديگه جي تي آي بايد وليعصر اومده باشه، رفتم پرسيدم گفتن غير مجازه در حد ف-ي-ل-م-س-و-پ-ر راسته؟

بیان دیدگاه

»